Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15938
Title: | Використання інструментарію інформаційних технологій для підвищення мотивації студента до навчання у форматі змішаної освіти |
Authors: | Смотр, Ольга Рашкевич, Марія Головатий, Роман Мечус, Христина |
Keywords: | інформаційні технології інформатизація освіти гейміфікація мотивація informatization of education gamification motivation information technologies |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ЛДУ БЖД |
Citation: | Смотр О.О. Використання інструментарію інформаційних технологій для підвищення мотивації студента до навчання у форматі змішаної освіти / О. Смотр, М. Рашкевич, P. Головатий, Х. Мечус // Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : Монографія / За ред. М. С. Коваля, Н. Г. Ничкало. – Львів : ЛДУ БЖД, 2023. – С.225-228. |
Series/Report no.: | ;225-228 |
Abstract: | Розглянуто проблеми мотивації студентів до навчання у форматі змішаної (дистанційної та онлайн) освіти в умовах пандемії COVID-19, проаналізовано можливість використання сучасного інструментарію інформаційно-телекомунікаційних технологій в галузі освіти з метою підвищення мотивації зацікавленості студентів до навчального процесу та стабілізації процесу їх самоорганізації та самоконтролю в умовах онлайн освіти. The paper systematizes theoretical studies of students’ motivation to study in the format of mixed (distance and online) education in Pandemic time, considers the possibility of using information technology tools in education to increase student interest in the educational process and stabilize the process of self-organization and self-control in online education. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/15938 |
ISBN: | 978-617-95365-1-9 |
Appears in Collections: | 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Смотр_Головатий МЕЧУС_2023.pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.