Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16824| Title: | ПУБЛІЧНО-УПРАВЛІНСЬКІ АСПЕКТИ РЕАЛІЗАЦІЇ УКРАЇНОЮ ІНТЕГРАЦІЙНИХ ПРАГНЕНЬ |
| Authors: | Тарадуда, Дмитро Віталійович Помаза-Пономаренко, Аліна Леонідівна |
| Keywords: | публічне управління державна політика реалізація інтеграційних прагнень євроінтеграція європейський простір кластерний підхід боротьба з корупцією економічна інтеграція гармонізація законодавства освітня та наукова сфери Механізм цивільного захисту України цифровізація |
| Issue Date: | 2025 |
| Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
| Citation: | Електронний журнал «Державне управління: удосконалення та розвиток» 2025. № 6. |
| Series/Report no.: | 2025. № 6; |
| Abstract: | Установлено, що конституційне закріплення інтеграційних прагнень України заклало основний базис її сучасної європейської інтеграції. З’ясовано, що реалізація таких інтеграційних прагнень по-різному оцінювалась із боку держав-членів ЄС. При цьому на шляху вступу до ЄС найбільшу закордонну підтримку Україна отримала внаслідок початку повномасштабної агресії рф. Акцентовано, що найменше нашу державу в реалізації євроінтеграційних прагнень підтримували Нідерланди, Данія й Німеччина. Проте у 2025 році в деяких країн усе ж таки загальнодержавна риторика щодо вступу України до ЄС змінилась у позитивний бік. Визнано, що статус кандидата в члени ЄС забезпечив отримання Україною Дорожньої карти й Опитувальника щодо встановлення її відповідності критеріям членства. Згідно з цією картою передбачена реалізація заходів у низці кластерів: 1) засадничі розділи розширення; 2) внутрішній ринок; 3) конкуренція та інтенсивне зростання; 4) зелений порядок денний і стале сполучення; 5) ресурси, сільське господарство та згуртованість; 6) міжнародні відносини. З’ясовано, що Європейська Комісія почала моніторинг прогресу адаптації Україною її законодавства до норм ЄС, зокрема за розділами acquis communautaire. Акцентовано, що вони стануть основою для майбутніх переговорів України з європейськими інституціями на предмет її вступу до ЄС. Перший детальний аналітичний звіт Єврокомісії з означеного напрямку представив оцінку стану гармонізації українського законодавства з європейським у 32 із 33 розділів acquis (винятком стала глава «Правосуддя та фундаментальні права»). За результатами оцінювання Єврокомісії, середній показник України склав 2,16 бала (із 5 можливих). Це відповідає «рівню деяка відповідність» і місцями «рівню помірна відповідність» розділам acquis. На цій підставі систематизовано цілий масив публічно-управлінських заходів щодо реалізації євроінтеграційних прагнень України залежно від кластера. |
| Description: | It is established that the constitutional consolidation of Ukraine's integration aspirations laid the main basis for its modern European integration. It is found that the implementation of such integration aspirations was assessed differently by the EU member states. At the same time, on the path to joining the EU, Ukraine received the greatest foreign support as a result of the beginning of the full-scale aggression of the Russian Federation. It is emphasized that the Netherlands, Denmark and Germany supported our state the least in the implementation of its European integration aspirations. However, in 2025, in some countries, the national rhetoric regarding Ukraine's accession to the EU nevertheless changed in a positive direction. It is recognized that the status of a candidate for EU membership ensured that Ukraine received a Roadmap and a Questionnaire to establish its compliance with the membership criteria. According to this map, the implementation of measures in a number of clusters is envisaged: 1) basic sections of enlargement; 2) internal market; 3) competition and intensive growth; 4) Green Agenda and Sustainable Connectivity; 5) Resources, Agriculture and Cohesion; 6) International Relations. It was found that the European Commission has started monitoring the progress of Ukraine’s adaptation of its legislation to EU norms, in particular in the chapters of the acquis communautaire. It was emphasized that they will become the basis for Ukraine’s future negotiations with European institutions on its accession to the EU. The first detailed analytical report of the European Commission in this area presented an assessment of the state of harmonization of Ukrainian legislation with the European one in 32 out of 33 chapters of the acquis (the exception was the chapter “Justice and Fundamental Rights”). According to the results of the European Commission’s assessment, Ukraine’s average score was 2.16 points (out of 5 possible). This corresponds to “some compliance” and sometimes “moderate compliance” with the chapters of the acquis. On this basis, a whole array of public management measures for the implementation of Ukraine’s European integration aspirations has been systematized depending on the cluster |
| URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16824 |
| ISSN: | 2306-6806 |
| Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 54.Публічно-управлінські аспекти реалізації Україною інтеграційних прагнень.pdf | 940.33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.