Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/5511
Title: | РОЛЬ ОСОБИСТІСНОЇ ЦЕНТРАЦІЇ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ |
Authors: | Лабач, Марта Миколаївна |
Keywords: | особистісна педагогічна центрація педагога гуманістична психологія гуманістична педагогіка фасилітатор глобалізаційні зміни саморозвиток педагогічна творчість |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ЛДУ БЖД |
Series/Report no.: | Вісник ЛДУ БЖД; |
Abstract: | Проблема особистісної центрації педагога надзвичайно актуальна нині в зв’язку з тими виклика- ми, які постають у суспільстві та освітньому середовищі під впливом цивілізаційних змін у світі. Не по- долані дотепер негативні суперечності пострадянського суспільства, яке посилено розвивало колективі- стську свідомість, потужний надшвидкий розвиток інформаційних технологій, інші фактори є активни- ми, здебільшого, негативними чинниками в освітньому середовищі й вимагають від учасників педагогіч- ної взаємодії адекватних відповідей. Нові умови спонукають до активізації фасилітаційного навчання, яке розвивається зараз у світі та в Україні як найбільш відповідне гуманістичним ідеям педагогічної нау- ки, що спрямовують всю увагу на особистість того, хто вчиться. Формувати, отже, особистість, готову вільно висловлювати свою думку, бути індивідуальністю, брати відповідальність на себе й заявляти про себе – саме таке завдання особистісно центрованого педагога в сучасних умовах. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/5511 |
ISSN: | 17 |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
198-Article Text-593-1-10-20180809.pdf | 288.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.