Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9122
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коваль, Мирослав Стефанович | - |
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-25T13:09:11Z | - |
dc.date.available | 2021-11-25T13:09:11Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Коваль М. С., Руденко Л. А. Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ, 2021. Вип. 10. С. 27–33. | en_US |
dc.identifier.issn | 2522-1477 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122 | - |
dc.description.abstract | Сучасні динамічні перетворення в державі закономірно впливають на зростання суспільних вимог до якості управлінських процесів у різних галузях економіки. Відповідно, актуалізується потреба вдосконалення професійної підготовки майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. У зв’язку з тим, що професія менеджера належить до комунікативних професій, серед вимог до фахівців цього профілю важливе місце посідає здатність до ефективної комунікативної взаємодії. У статті обґрунтовано необхідність врахування у підготовці майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії соціально-адаптивного, статусно-рольового аспектів та аспекту самовираження, які розглянуто в контексті соціально-професійної адаптації випускників ЗВО до професійного середовища. Соціально-адаптивний аспект відображає зорієнтованість фахівця з менеджменту на професійне самовдосконалення шляхом розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, прагнення неперервного саморозвитку в управлінській діяльності. Статуснорольовий аспект підготовки майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії об’єднує функціональні та соціальні контексти управлінської діяльності та спрямований на підготовленість студентів до продуктивного виконання соціальнопрофесійних ролей у трудовому середовищі. Аспект самовираження пов’язаний із набуттям навичок самопрезентації, яка, опираючись на самооцінку й саморегуляцію менеджера під час комунікативної взаємодії, відображає рівень його здатності до координування комунікативних дій та залежність від системи внутрішніх засобів їх регуляції. Урахування у професійній підготовці майбутніх менеджерів у ЗВО цих аспектів забезпечить підґрунтя для реалізації продуктивних ділових стосунків у трудовому середовищі, які позитивно впливатимуть на процес адаптації фахівців із менеджменту до умов професійної діяльності та підвищення якості управлінських процесів загалом. | en_US |
dc.publisher | Поліум | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць; | - |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | майбутні менеджери | en_US |
dc.subject | професійна адаптація | en_US |
dc.subject | комунікативна взаємодія | en_US |
dc.title | Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії | en_US |
dc.title.alternative | Future manager’s professional communicative interaction training | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Коваль_М_Руденко_Л_ЛА.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.