Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9122
Title: | Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії |
Other Titles: | Future manager’s professional communicative interaction training |
Authors: | Коваль, Мирослав Стефанович Руденко, Лариса Анатоліївна |
Keywords: | професійна підготовка заклади вищої освіти майбутні менеджери професійна адаптація комунікативна взаємодія |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Поліум |
Citation: | Коваль М. С., Руденко Л. А. Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ, 2021. Вип. 10. С. 27–33. |
Series/Report no.: | Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць; |
Abstract: | Сучасні динамічні перетворення в державі закономірно впливають на зростання суспільних вимог до якості управлінських процесів у різних галузях економіки. Відповідно, актуалізується потреба вдосконалення професійної підготовки майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. У зв’язку з тим, що професія менеджера належить до комунікативних професій, серед вимог до фахівців цього профілю важливе місце посідає здатність до ефективної комунікативної взаємодії. У статті обґрунтовано необхідність врахування у підготовці майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії соціально-адаптивного, статусно-рольового аспектів та аспекту самовираження, які розглянуто в контексті соціально-професійної адаптації випускників ЗВО до професійного середовища. Соціально-адаптивний аспект відображає зорієнтованість фахівця з менеджменту на професійне самовдосконалення шляхом розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, прагнення неперервного саморозвитку в управлінській діяльності. Статуснорольовий аспект підготовки майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії об’єднує функціональні та соціальні контексти управлінської діяльності та спрямований на підготовленість студентів до продуктивного виконання соціальнопрофесійних ролей у трудовому середовищі. Аспект самовираження пов’язаний із набуттям навичок самопрезентації, яка, опираючись на самооцінку й саморегуляцію менеджера під час комунікативної взаємодії, відображає рівень його здатності до координування комунікативних дій та залежність від системи внутрішніх засобів їх регуляції. Урахування у професійній підготовці майбутніх менеджерів у ЗВО цих аспектів забезпечить підґрунтя для реалізації продуктивних ділових стосунків у трудовому середовищі, які позитивно впливатимуть на процес адаптації фахівців із менеджменту до умов професійної діяльності та підвищення якості управлінських процесів загалом. |
URI: | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122 |
ISSN: | 2522-1477 |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Коваль_М_Руденко_Л_ЛА.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.