Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9305
Title: | Перспектива використання ментальних карт в освітньому процесі майбутніх офіцерів. |
Authors: | Березяк, К.М. Колісніченко, В.В. Самойленко, О.А. Одеров, А.М. Левченко, С.В. |
Keywords: | заходи фізичного впливу карантинні обмеження майбутні офіцери ментальні карти освітній процес поліцейські рукопашна підготовка самостійна робота спеціальна фізична підготовка теорія |
Issue Date: | 2021 |
Citation: | Березяк К. М., Колісніченко В. В., Самойленко О. А., Одеров А. М., Левченко С.В. Перспектива використання ментальних карт в освітньому процесі майбутніх офіцерів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. № 74/2021, Том 3, С.14-20. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-3.2 |
Abstract: | Система професійної (службової, індивідуальної) підготовки представників різних силових структур і спеціальних служб України організовується відповідно до відомчих нормативно-правових документів і здійснюється під керівництвом офіцерів, які є керівниками груп професійної (службової) підготовки, тому розвиток та удосконалення теоретичної підготовленості майбутніх офіцерів у напрямах своєї професійної діяльності, зокрема в напрямі застосування заходів фізичного впливу (сили) із використанням сучасних технічних засобів навчання (ментальних карт) та дидактичних методів є актуальним напрямом наукової розвідки та важливим практичним завданням, що забезпечить ефективне виконання завдань за призначенням підлеглим особовим складом. Головною метою дослідження є розвиток та удосконалення теоретичної підготовленості майбутніх офіцерів у напрямі застосування заходів фізичного впливу (сили) в системі спеціальної фізичної підготовки із акцентованим використанням прикладної ментальної карти. З метою апробації розробленої членами науково-дослідної групи прикладної ментальної карти було організовано педагогічний експеримент. У дослідженні взяли участь курсанти старших курсів факультету № 2 Харківського національного університету внутрішніх справ (n=48 осіб; середній вік досліджуваних – 19,8 років). Учасників педагогічного експерименту було розподілено на контрольну групу (Кг, n=24 особи) та експериментальну групу (Ег, n=24 особи). Протягом педагогічного експерименту в системі спеціальної фізичної підготовки (освітньому процесі) досліджувані курсанти Кг використовували загальноприйняту методику формування теоретичних знань і практичних вмінь (навичок) застосування заходів фізичного впливу (сили) в різних умовах службово-оперативної діяльності, передбаченої відповідними нормативно-правовими документами та програмами [17-19]. Досліджувані майбутні офіцери Ег в системі спеціальної фізичної підготовки (форм фізичної підготовки, тренінгів із рукопашної підготовки) додатково використовували розроблену нами прикладну ментальну карту (рис. 1), яка сприяла акцентованому розвитку та удосконаленню теоретичних знань і практичних навичок застосування заходів фізичного впливу (сили) в різних умовах службово-оперативної діяльності. Порівнюючи показники до та після використання розробленої членами науково-дослідної групи прикладної ментальної карти, було встановлено, що результати, отримані наприкінці педагогічного експерименту, у досліджуваних групах суттєво підвищилися порівняно із вихідними даними і ці відмінності є достовірними (Ег, P≤0,05). |
URI: | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305 |
ISSN: | 1992-5786 |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Березяк 3.pdf | 466.78 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.