Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9319
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолісніченко, Наталя-
dc.contributor.authorКоваль, Ганна-
dc.date.accessioned2021-12-11T08:28:24Z-
dc.date.available2021-12-11T08:28:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9319-
dc.description.abstractУ статті дається визначення та наукове обґрунтування сутності, особливостей, тенденцій формування і реалізації партисипативного управління освітою. Обґрунтовуються різні підходи до визначення поняття «партисипативне управління». Актуалізуються демократичні принципи налагодження відносин з усіма заінтересованими сторонами з метою забезпечення ефективного та результативного надання освітніх послуг. Окремо розглядаються участь освітян (діяльність різноманітних рад), здобувачів освіти, батьків (їх асоціацій) та громади в управлінні закладами освіти. Розглядаються переваги та недоліки партисипативного управління, зокрема – на рівні шкіл.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми державного управління : зб. наук. пр. ОРІДУ. Вип. 3(84). Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2021. С.105-109en_US
dc.subjectпартисипативне управлінняen_US
dc.subjectуправління участіen_US
dc.subjectуправління закладом освітиen_US
dc.subjectзаінтересовані сторониen_US
dc.subjectучасть освітянen_US
dc.subjectучасть здобувачів освітиen_US
dc.subjectучасть батьківen_US
dc.subjectучасть громадиen_US
dc.titleПАРТИСИПАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ, ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇen_US
dc.title.alternativePARTICIPATORY MANAGEMENT IN EDUCATION: ESSENCE, FEATURES, TENDENCIES OF FORMATION AND REALIZATIONen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колісніченко_Коваль.pdf930.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.