Browsing by Author Васянович, Григорій

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 10 to 24 of 24 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2020КУЛЬТУРА: ІСТОРИКО-СВІТОГЛЯДНИЙ КОНТЕКСТ: навчально-методичний посібник для студентів та курсантівВасянович, Григорій; Гіптерс, Зінаїда; Логвиненко, Вікторія
2018Лідер філософсько-педагогічної науки – академік Іван ЗязюнВасянович, Григорій; Нагірняк, Михайло
2017МЕДІА-ОСВІТА І ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА У РОЗВИНЕНИХ КРАЇНАХ СВІТУВасянович, Григорій
2018МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКАВасянович, Григорій; Будник, Олена
2021МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНА ШКОЛА ЛЕСЯ КУРБАСА В РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИВасянович, Григорій; Благова, Тетяна
2018Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана ЗязюнаВеликий, Роман; Васянович, Григорій
2018Морально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана ЗязюнаВасянович, Григорій; Великий, Роман
2019Ноологічний концепт духовного розвитку майбутнього педагогаВасянович, Григорій; Будник, Олена
2020ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТКоваль, Ганна; Васянович, Григорій
2020Професійна підготовка майбутнього соціального працівника в технічному університеті: психолого-педагогічний контекстВасянович, Григорій; Коваль, Ганна
2020РОЛЬ І МІСЦЕ ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГАКостишин, Емілія; Васянович, Григорій
2020Роль і місце естетичних почуттів у професійній діяльності педагогаВасянович, Григорій; Костишин, Емілія
2018Соціальний дискурс у педагогічній спадщині Василя СухомлинськогоВасянович, Григорій; Лаврецький, Роман; Нагірняк, Михайло
2019ФІЛОСОФСЬКИЙ СТРУКТУРАЛІЗМ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИВасянович, Григорій; Великий, Роман
2019ФІЛОСОФСЬКИЙ СТРУКТУРАЛІЗМ ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИВеликий, Роман; Васянович, Григорій