Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10817
Title: Ноологічний концепт духовного розвитку майбутнього педагога
Authors: Васянович, Григорій
Будник, Олена
Keywords: ноологія
духовний розвиток
духовно-моральна готовність
духовно-етичні норми
педагогічна діяльність
майбутній педагог
професійна підготовка вчителя
саморозвиток
Issue Date: 2019
Publisher: Горизонт духовності виховання: колективна монографія / The Horizon of Spirituality of Education: collective monograph. Уклали й підготували Йонас Кевішас та Олена М. Отич. Вільнюс: Zuvedra, 2019. — 584 с
Abstract: На основі ноологічного концепту аналізуються проблеми духовного розвитку і саморозвитку майбутнього педагога. При цьому зосереджено увагу не тільки на сучасному стані цього складного соціального, психолого-педагогічного процесу (викладаються дані констатувального експерименту), але також показана динаміка його розвитку (формувальний експеримент). Автори досліджують організаційно-педагогічні умови духовного розвитку майбутнього вчителя в педагогічних закладах вищої освіти України, розкривають суб’єктивні й об’єктивні причини ризиків і перешкод на шляху до вдосконалення цього процесу. Детально описано сутність і зміст Я-концепції динамічної ноологічної структури особистості майбутнього вчителя, сформульовані основні принципи його безперервного духовного розвитку і саморозвитку
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10817
ISBN: 978-609-8219-25-8
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Будник_2019.pdf376.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.