Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10325
Title: Моделювання системи управління конкурентоспроможністю підприємства на основі маркетингу в умовах зміни споживчих переваг та розвитку інноваційного підприємництва
Authors: Мартин, О.М.
Лемещенко, Н.М.
Артемчук, В.О.
Парохненко, О.С.
Keywords: управління конкурентоспроможністю підприємства, маркетинг, споживчі переваги, інноваційне підприємництво
Issue Date: 2022
Publisher: Формування ринкових відносин в Україні: збірник наукових праць. 2022. Вип. № 1 (248). С. 33-39.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10325
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2 Мартин О.М..pdf1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.