Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16229
Title: | Вдосконалення методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти |
Authors: | Литвин, Андрій Вікторович Руденко, Лариса Анатоліївна |
Keywords: | професійна освіта заклади вищої освіти педагогічна компетентність майбутні учителі фізичного виховання професійна підготовка методика педагогічної підготовки |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка |
Citation: | Литвин А., Руденко Л., Боровик Л., Соловйов В. Вдосконалення методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка». Серія: Педагогічні науки. 2025. Вип. 31(187). С. 247–253. DOI: https://doi.org/10.58407/visnik.253140 |
Series/Report no.: | Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка».;31 |
Abstract: | Актуальність статті зумовлена нагальною потребою якісного кадрового забезпечення соціально-економічного розвитку країни в умовах воєнного стану. При цьому на законодавчому рівні визначено пріоритетність покращення рівня здоров’я, фізичної підготовленості громадян, формування й активізації у них особистісної потреби щодо здоров’язбереження, фізкультурно-оздоровчої діяльності та здорового способу життя. Мета роботи. Висвітлити особливості методики формування педагогічної компетентності здобувачів вищої фізкультурно-педагогічної освіти та запропонувати шляхи її вдосконалення. Наукова новизна. Полягає в обґрунтуванні основних напрямів вдосконалення методики педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання під час навчання у ЗВО фізкультурного профілю. Висновки. Педагогічна підготовка здобувачів вищої фізкультурно-педагогічної освіти має відрізнятися системним характером змісту, опиратися на новітні наукові досягнення, спрямовуватися на комплексне розв’язання актуальних завдань розвитку їхньої педагогічної компетентності, цілеспрямовану перебудову свідомості всіх суб’єктів фізкультурно-педагогічної освіти у ЗВО в напрямі цілісного бачення процесу фізичного виховання школярів. Зміст педагогічної підготовки майбутніх учителів фізичного виховання у ЗВО фізкультурного профілю передбачає: інтегрування теоретичних і методичних психолого-педагогічних знань, вироблення та розвиток практичних умінь і навичок педагогічної діяльності в галузі фізичної культури, різні форми самоосвітньої діяльності, що сприяють особистісному саморозвитку та професійному самовдосконаленню здобувачів фізкультурно-педагогічної освіти. У подальших дослідженнях потрібно розробляти питання вдосконалення навчально-методичного забезпечення й освітніх технологій підготовки вчителів фізичного виховання на рівні бакалаврату та магістратури; комплексному аналізі педагогічного забезпечення фізкультурно-оздоровчих програм і технологій тощо. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/16229 |
ISSN: | 2663-9114 |
Appears in Collections: | 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Литвин А_ Руденко Л_Боровик_О_Соловйов_В_Вісник__НУЧернігівКолег_2025.pdf | 506.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.