Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062
Title: | МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗВО |
Authors: | Конівіцька, Тетяна Ярославівна |
Keywords: | риторична компетентність риторична підготовка структурно-функціональна модель структурні блоки педагогічна взаємодія методика риторичної підготовки |
Issue Date: | 25-Sep-2019 |
Publisher: | Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. зб. наук. праць / Гол. ред. Т.С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ |
Series/Report no.: | Випуск 6 |
Abstract: | У статті описано структурно-функціональну модель формування риторичної компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти, обґрунтовано доцільність впровадження авторської моделі та розкрито її змістове наповнення. Зазначено, що модель передбачає єдність концептуально-методологічного, змістового, суб’єктного, організаційно-діяльнісного та оцінно-результативного блоків, які забезпечують послідовність і неперервність розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки, а впровадження всіх елементів розробленої моделі забезпечить позитивну динаміку розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів. |
URI: | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062 |
ISSN: | 2522-1477 |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Конівіцька.pdf | основна стаття | 3.02 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.