Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062
Title: МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ЗВО
Authors: Конівіцька, Тетяна Ярославівна
Keywords: риторична компетентність
риторична підготовка
структурно-функціональна модель
структурні блоки
педагогічна взаємодія
методика риторичної підготовки
Issue Date: 25-Sep-2019
Publisher: Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. зб. наук. праць / Гол. ред. Т.С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ
Series/Report no.: Випуск 6
Abstract: У статті описано структурно-функціональну модель формування риторичної компетентності майбутніх психологів у закладах вищої освіти, обґрунтовано доцільність впровадження авторської моделі та розкрито її змістове наповнення. Зазначено, що модель передбачає єдність концептуально-методологічного, змістового, суб’єктного, організаційно-діяльнісного та оцінно-результативного блоків, які забезпечують послідовність і неперервність розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки, а впровадження всіх елементів розробленої моделі забезпечить позитивну динаміку розвитку риторичної компетентності майбутніх психологів.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6062
ISSN: 2522-1477
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конівіцька.pdfосновна стаття3.02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.